zondag 10 februari 2008

Nog 5 daagjes...

Op verzoek van vele mensen heb ik besloten om toch een weblogje bij te houden, over mijn grote avontuur in Shanghai =D. Het is vandaag zondag 10 februari 2008, nog 5 nachtjes slapen en dan mag ik Shanghai lekker onveilig maken. Hoewel het nog minder dan een week is, dringt het bij mij nog niet door dat het bijna zo ver is. Misschien dringt het pas tot mij door wanneer ik het vliegtuig instap.

Afgelopen 1.5 week heb ik haast elke dag een afscheidetentje gehad met vrienden en komend week ook, achteraf gezien kon ik net zo goed een groot feest geven
(--_--)…maar goed, nu heb ik in iedergeval wel van iedereen persoonlijk afscheid kunnen nemen. En dat is natuurlijk veel leuker en persoonlijker =D

Hmm….komend week druk met werken, dingen regelen en afscheid nemen. Ik ga maar es beginnen met wat spulletjes uit te zoeken, die ik mee ga nemen naar Shanghai voordat ik iets vergeet. En ook es mijn rommelige kamer opruimen….dat is namelijk mijn favo hobby (NOT)…

Ik zal bij mijn volgend bericht wat foto’s uploaden.

Houd jullie op de hoogte!

Liefs,
So-kwan

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Lieve so-kwan :D
ik vind het egt zooo cool dat je naar shanghai gaat en daar gaat reizen. Ik hoop dat je veel plezier hebt en je de dromenvanger gaat gebruiken xd(A) xD :P ik zal je heel erg missen :(

succes met inpakken xD :P

liefs Timon je ( nam dong seng xD :P)

Anoniem zei

blub

Anoniem zei

hey sopahhh,

hoe is 't in shanghai? veilig aangekomen met je (too much) bagage? hihi.. en thanks voor je lieve smsje! ik vond 't ook super leuk om je uit te zwaaien op schiphol! als je tijd hebt, mail me lah..of anders spreek ik je op msn. kusjes!

choi laan

Unknown zei

Ajuhmma, niet vergeten regelmatig je blog up-to-daten;) En hou ons op de hoogte van je wilde verhalen^_^

liefs yong

Anoniem zei

ahh I'm sick... ik ga mn bed weer in. ik ga het wel lezen als ik weer helder ben ;)

take care!

Anoniem zei

Hoi So-Kwan,

Even een berichtje uit Nederland, van Karin (Achmea?). Als je me vergeten bent neem ik het je niet kwalijk. Zo te lezen heb je het naar je zin. Wij (de afdeling) moeten wel wennen aan het gemis van jou op de afdeling. Ik vindt je weblog leuk opgezet. Ik ga het zeker nog een paar maal bezoeken. Als je je adres even doorgeeft naar info@becool.nu kunnen we je misschien een keer iets lekkers uit Nederland sturen.
Nanny is ook weer terug. Ze heeft je SMS'jes niet ontvangen. Haar telefoon was stuk. Ze heeft wel je laatste mailtje gelezen, dus misschien mailt ze je nog wel.

Groetjes,

Karin